Håller mina löften

Mitt nyårslöfte om att se mer på TV är verkligen ett löfte jag håller. Tre dagar i rad har jag suttit fastklistrad framför Sveriges Mästerkock! Precis som jag lovat mig själv att jag ska göra, det känns bra! Lättaste nyårslöftet att följa - någonsin!

Annars är det väl sådär med mig idag, började känna redan igår kväll att jag blev extra frusen mot vad jag brukar vara och att det kändes lite aj i halsen, men envisade mig iväg till jobbet imorse ändå! Dock kändes det ändå lite bättre under dagen så jag körde på, men nu känns det sådär igen! :( Ska krypa ner redan nu för att försöka bli av med det onda i kroppen, det brukar hjälpa med sömn! Å varmt te med ingefära! Godnatt!
 

Kommentarer

2012-01-12
Eva i Vikarbyn skriver:

Är det Josse du spanar in i Sveriges mästerkock,gick ni i samma klass på högstadiet? Själv är jag liksom barndomsvän och före detta arbetskamrat med hennes mamma,ja vi har fortfarande kontakt, så jag kollar också programmet fast jag tycker det är lite fånigt faktiskt. "Nu är det 45 minuter kvar" mässar Per Morberg hahaha och låter som om världen snart går under hahahaha. Jag började kolla på Biggest loser Sverige igår, mest för att kunna njuta över att SÅ tjock är inte jag i allafall och så bli lite motionsinspirerad. Du skulle känna min träningsvärk i låren efter att ha tränat muskler jag inte visste att jag hade hahaha. Stönande går jag nerför trappen utan att veta om jag ska ta mej upp igen hahaha. Hett the med Dr Dryels i är bra mot halsont och Echinacea stoppar o lindrar förkylning! Bli inte sjuk nu! Kram.

2012-01-12
Helena skriver:

Japp visst är det Josse som jag spanar in! :) Vi gick i samma klass på högstadiet. Jag tror att hon kan gå långt i den här tävlingen! Sen hejar såklart på den andra Rättvikstjejen också! Lite extra roligt att kolla på programmet när det är bekanta ansikten med. Jag har inte sett Biggest Looser men var det första programmet igår, har sett att de gjort lite reklam för det nu! Tack för dina förkylningsråd, jag anammar dem! Kramar

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan