Brunch

Det blev nästan en heldag med tjejerna! Vi käkade brunch på Ritz så nu känns det som om jag har ätit för hela helgen. Varmrökt lax, ostar, pastasallad, stora gröna oliver, tapenade å annat gott slank ner medan vi pratade om livet i allmänhet! Väldigt trevligt! Sen tog jag och Malin en liten kort tur på stan. Vi gick in på NK som började sin rea idag - hysteriskt mycket folk och massor av reaprodukter - smått kaotiskt faktiskt! Jag hittade en ansiktskräm som det var halva priset på och då kunde jag inte riktigt stå emot! Sådant går ju alltid åt och allra bäst är ju om det är bra priser på det med. Nu ska jag vila en stund här, är trött som tusan och jag måste ju ladda upp inför utmaningen "På spåret"! Jag hade önskat att jag skulle få sagt hej till Lilleman idag med men nu när jag ringde hade Leo fått för sig att han skulle sova (17.15?!) så Björn gjorde i ordning välling till honom! Inget babygos där idag inte! Hur ska jag överleva dagen, saknar ju den där lille skrutten något kopiöst men jag får väl ta igen allt imorgon - med råge! Nä, nu måste jag sluta babbla här och faktiskt vila, ögonlocken är tunga :(
 

Kommentarer

2012-01-06
Alexandra skriver:

Tack för en kanontrevlig brunch!!! :)

2012-01-07
Helena skriver:

Tack själv :)

2012-01-10
Marie Berglund skriver:

Hej Helena!

vilken fin blogg du har. Kul att läsa. Ser att allt är bra med dig :) Kram Marie

2012-01-10
Helena skriver:

Åh va kul att du hittat hit! :) Japp allt är bra, hoppas det är detsamma med dig! Kram Helena

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan