ShBam

ShBams slogan "Come as you are - leave like a star" passar bra in på mig idag. Efter några timmars momsavstämning som gjorde att jag inte hann med ett pass Bodystep, körde jag i ilfart mot Frölunda för att skaka loss. Var så sugen på att träna idag då det inte blivit så mycket av den varan den senaste tiden! Å då gäller det ju självklart att passa på när lusten infaller och ge sig iväg! Dessutom var jag nyfiken på just det passet som är nytt för säsongen (en dansklass). Det var roligt och passade mig perfekt idag, behövde släppa loss och rensa tankarna. Det roliga var att alla släppte loss utav bara sjutton, alla kanske var måndagströtta? Blev en energikick i alla fall, precis som jag var ute efter :) Nu ska jag äta, duscha och sen krypa ner och läsa! Jag hade tänkt fixa lite praktiska hemma-saker men får ta det imorgon, är jättetrött och vill bara krypa ner fortast möjligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan