Selma Spa

Jag känner mig utvilad efter en spahelg i soliga Sunne! Det var en skön paus i den annars så stressade vardagen! Vädret har varit fantastiskt och det känns att det är vår i luften! Om bara ett par dagar är det mars, hur fort går det inte?! Jag kan inte riktigt förstå var januari och februari tog vägen... Men men, bara att gilla läget och ta vara på dagarna och tiden! Men först får ni läsa mer om min mysiga helg och hur jag laddat batterierna.

Fredagens kvällsmat - räkmacka


Pia och jag drack drinkar och pratade om det mesta medan Pontus och Sofie tränade



Lördagens aktiviteter:

Pilates. Hotellfrukost. Zumba. Powerwalk i skogen. Lunchbuffé. Sov- och läspaus med största kuddarna (se bildbevis nedan). Ansiktsbehandling - min första i livet (skönt). Ännu mera slapp i form av läsning. Trerättersmiddag. Tipspromenad och presentöppning för Lars-Åke.

 

Söndagens aktiviteter:


Sovmorgon. Hotellfrukost nummer 2. Intervallspinning (jag var med på det ja, det trodde ni inte. Jag och spinning brukar inte hänga ihop). Relax i bubbelpool (mys) och vanlig pool utomhus. Hemfärd.

Nu blir det till att försöka komma i säng innan klockan blir för mycket men först en dusch, hela jag luktar klor klor klor. Får se om jag får bort lukten, den kan ju sitta i ett par dagar av någon anledning. Wish me luck! :)

 

Kommentarer

2012-02-28
Eva i Vikarbyn skriver:

Ja det var en helg som hette duga. Hur gammal blev svärfadern denna gång?För jag förstår det så att han fyllde år?För han har väl inte gått i pension? Får be att du hälsar och gratulerar i alla fall.Min egen helg skulle ha tillbringats med Mormors gull i Falun men tyvärr blev det magsjuka där så det blev till och stanna hemma och fundera på dammsugarinköp istället,då den gamla dammsugaren lämnat in. Din helg var nog roligare!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan