Nähä så blev det inte alls

Inte en helledig helg nu heller, jag fick göra ett ryck idag då tiden i fredag sprang iväg fortare än fortast. Mitt uppi deadlinetider kom en golvläggare och bytte mitt golv så jag hamnade lite ur fas när vi skulle lyfta och rensa ur rummet, men what the hell, nu har jag ju ett nytt och snyggt golv på kontoret med :) Jag passade samtidigt på att plocka undan lite så snart kommer jag ha ett toppenfint kontor utan 512 pärmar, känns väldigt väldigt bra! 2011 är ju avslutat och det vill jag ska synas på mitt kontor med.

Trots jobb har jag hunnit njuta lite av helgen, bland annat av tjejkvällsmyspys i fredags och Mello-mys igår. Jag kunde inte låta bli att känna lite hjärtvärk för Thomas Di Leva när han åkte ur! Men den här omgången kändes ändå bättre än förra veckan. Dock var den bästa låten Elektrisk med Jessica Folcker och Cleo. Varför kunde man inte rösta på dem? Hallå SVT :)

Tjejmys


En annan rolig sak som hände i helgen var att pappa berättade att han i mars skall åka till New York. Jag blev nästan lika glad som att jag skulle åka iväg själv och givetvis sådär härligt avis ;) Hade jag inte haft min Barcelona-resa framför mig hade det varit lite jobbigare vill jag lova. Genast började jag skriva en lista på saker som jag skulle vilja ha inhandlat från Staterna, men jag har lagt ner det. Min pappa är inte direkt känd för att vara någon shopping-guru så att han skulle "springa runt" i The Big Apple för att köpa smink, VS-saker och annat smått och gott känns nog mer som en plåga än en rolig grej. Dock hoppas jag att han kan besöka en affär för mig, ska "smöra" lite genom att rita upp exakt var affären ligger och visa bild på det jag vill ha! Åhh hoppas hoppas hoppas, vad det är jag så gärna vill ha får ni se här om han får med sig det hem!

Nu ska jag försöka pussla ihop det sista med bokslutet och sen ska vi laga mumsig mat! Lövbiff från Mannerströms, bakad potatis och en god sallad med dijondressing! Can´t wait ;)

By the way, GRATTIS GRATTIS i efterskott söta lille Phille på din 3-årsdag!

 

Kommentarer

2012-02-13
Magnus skriver:

Hej Helena

Nu har jag besökt din blogg för första men inte sista gången. Kul och ambitiös

Kram Magnus

2012-02-13
Helena skriver:

Åh va roligt! :) Du finns ju också med här i bloggen under januari 2012 (kolumnen till höger). Bildbevis och allt ;) Hoppas ni mår bra och att vi ses snart! Kram

2012-02-13
Anonym skriver:

Jag tyckte också DiLeva var bra, hade varit roligt att se hur han blivit mottagen i den stora tävlingen. De sista åren har ju de som varit lite annorlunda vunnit.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan