Ingen vanlig vecka

Det blir inte alltid som man tänkt och planerat, det vet ju vi alla. På gott och ont. Den här gången på ont då Pontus skadat sig i hockeyn, men han kämpar mot smärtan på så gott det bara går och vi tar en dag i taget härhemma!

Annars är det mycket jobb (som vanligt) men känner att det är väldigt roligt och att det går framåt! Wii :) Trots stooora svårigheter att gå upp på morgonen känns det ändå som om det är lite lättare sen snön kom då dagarna är mycket ljusare (och grymt mycket kallare).

Idag börjar också ett månadslångt uppehåll av godis för min del! Jag och en kollega pratade lite löst om helgens urflippade sötsaksrace häromdagen och vips så hade vi visst bestämt att februari bli en godisfri månad. Hur ska det gå för fröken Godisråtta? Vet inte riktigt än men utgår från att det kommer gå kalas!

Nu ska jag gå och fixa lite käk så vi kan krypa upp i soffan och bara slappa, det är ju Sveriges Mästerkock ikväll så det får vi inte missa! Sen ska jag försöka komma i säng tidigt, eftersom jag tänkte vara på jobbet redan klockan 7 imorgon. Håll tummarna!

Här kommer två bilder från helgen på våra nya WMF-bestick (tack Mamma och Pappa) och delar av vår nya servis (tack Mormor Anita)! Vi är grymt nöjda! :)


(Åh ja, borde kanske skämmas för den stora biten men låt så vara)


 

Kommentarer

2012-02-01
Alexandra skriver:

Vilka fina bilder gumman! Kanonfint porslin och bestick! Tjejmiddag snart?? Kramar

2012-02-02
Helena skriver:

Gärna <3

2012-02-02
Malin skriver:

Med rosa bubbel!



KRAM

2012-02-02
Eva i Vikarbyn skriver:

Är det Svärmor som bakat chokladkakan? Då måste man äta stor bit! För den är så jäkla god. Åh jag vill ha en bit...

2012-02-02
Helena skriver:

Nej det är faktiskt jag som bakat! :) Leilas kladdkaka, mums!

2012-02-11
Åke Berglund skriver:

Hej Helena,Jag har för några dagar sedan sänt dig en kommenta msn den har tydligen ej kommit fram.Det handlade om Pontus nyckelbensskada har läkt och att ni var välkommen att hälsa på mig, Farfar Åke

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan