Hmmm

Vilket skitväder! Regn på tvären och blåst! :( Hela långa dagen!

Var på bikinijakt idag, gick sådär! Jag hittade en klassisk svart till slut men det var ju inte helt busenkelt. Det kryllar inte direkt av bikinis plus att de flesta satt bedrövligt. Skönt att släppa det nu i alla fall så jag kan fokusera på annat fram tills fredag.

 

Vi har också hunnit med en lägenhetsvisning idag! Vi fick nämligen ett erbjudande från Boplats (hallelujah) på en lägenhet inne i stan igår så idag var vi och tittade på den. Den var inte helt fel alltså! En stor trea med högt i tak, rymliga rum och fantastiska fönster! Sådana fina spegeldörrar som jag gillar mellan vardagsrummet och sovrummet fanns det också. Jag skall maila hyresvärden imorgon och fråga diverse frågor så vi får se vad vi lämnar för besked (förmodligen ett nej men vi vill ändå höra oss för).

 

Pontus ropade just och berättade att våren officiellt kommit till Skåne! :) Underbart, snart är den säkert här i Göteborg med - längtar!

Nu en varm dusch innan det är dags för sängen och godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan