Glad torsdag

En sådan dag, inte bara det att det gått helt bäst på jobbet utan det har bara varit en allmänt bra dag! Gillas :) En glad nyhet under dagen var såklart den om den lilla prinsessan som kommit till världen inatt! Alltid mysigt och glatt när små barn föds och allt gått bra! :) Jag hade ju gissat på att det skulle bli en liten tös och där fick jag ju rätt, nu får jag se om jag tippar namnet rätt i Sofies tävling. Jag har gissat på Alice men är tveksam nu! Kanske att det är lite för vanligt (Sveriges vanligaste flicknamn 2011) för att det namnet väljs men med tanke på att det är ett superfint namn är jag ändå nöjd med mitt val.

Nu ska jag fortsätta tvätta, plocka här hemma och packa inför morgondagen! Tur att jag tog en powernap så jag kan köra på ett par timmar till! Dock kommer väskan bli rätt så tom med bara lite träningskläder, en bok, bikini, någon typ av uppsättning av lite finare kläder och ja vad mer? Inget tror jag, jag förutsätter att jag kommer strosa runt i morgonrock och tofflor mest hela tiden!
 

Kommentarer

2012-02-24
Eva i Vikarbyn skriver:

Jag kan till min stora glädje haha konstatera att jag hade i alla fall rätt på två av namnen vid Sofies tävling om nya prinsessans namn, Eva och Silvia. Eva är då ett särskilt bra val tycker jag haha. Ha en trevlig avslappnande helg fina Helena.Själv ska jag ta ett glas av ett vin som hette Victoria, bara för att fira den nya sessan!

2012-02-26
Helena skriver:

Grattis Eva! :) 2 rätt är ju kanonbra! Kram kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan