Happy moi

Jag vet inte varför jag känner mig sådär extra glad idag, det är ju inget särskilt som hänt! Ändå känner jag mig bara sjukt glad??!! Det kom nu på eftermiddagen när jag gick hem från jobbet och det är verkligen en go känsla :) Kanske är jag på extra bra humör bara för att det varit plusgrader och sol ute idag eller så är det bara för att mitt godisförbud går ut imorgon?! Det har inte varit några problem att klara en månad utan godis även om jag ändå känt visst sug vid vissa tillfällen, speciellt på helgerna eller om man ska titta på film! Då sätter godistarmen igång att verka. Jag ska dock inte klaga, jag har ju fått äta annat gottigt så det har inte direkt gått någon nöd på mig!

Favvisgodisar som gärna får ligga i min godispåse:







I måndags fick jag äntligen tummen ur och beställde ett sportarmband till Iphonen och idag hade paketet kommit med posten och låg på hallgolvet när jag kom hem. Perfekt, behövde inte ens hämta ut det i affären - snacka om smart shopping! Nu ska jag bara uppdatera mitt Spotify Unlimited till Spotify Premium så jag kan lyssna på go musik när jag promenerar! Äntligen! :) Jag har redan förberett en powerwalk/löplista och om någon har någon bra låt att rekommendera är jag öppen för förslag!

Kvällen igår var myspysig med besök hemma hos Alex, känns jättekul att vi bara har några minuters gångväg till varandra! Kladdkaka och tjejprat förgyllde min kväll!! Idag har jag "bara" en hemmakväll med mig själv och har mestadels bara slappat sen jag kom hem från jobbet! Skönt! Jag har läst lite bloggar, kollat lite på tv och ätit lite glass men snart ska jag ta ett litet ryck och plocka undan lite grejer här hemma innan jag slår mig ner i soffan och kollar Sveriges Mästerkock. Dock åkte ju min gamla klasskompis ut förra veckan men vill ändå se det ikväll, det är ju trots allt mitt nyårslöfte att följa något TV-program och sådant bryter man ju inte i första taget. Imorgon blir det stan en sväng på kvällen och på fredag ser jag fram emot en hemmamyskväll de luxe med mina grabbar! Nu dags för lite stök här hemma!

 

Kommentarer

2012-03-01
Eva i Vikarbyn skriver:

Ja det var synd för din klasskamrat att hon åkte ur Mästerkocken men det var bra för mej för jag slutade genast titta på programmet,tyckte det var SÅ tråkigt program. Nån gånglåt från Rättvik kanske du skulle ha att promenera till haha, Gärdeby gånglåt kanske, hahaha. Själv lyssnar jag på P1.Fast igår tog jag Radio Siljan istället men gud va de lät fåniga med dalmålet tyckte jag så jag bytte kanal. Tur att jag själv pratar lite mer göteborgskt hahahahaha

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan