En ny vecka - igen

Veckorna springer iväg och vi går redan in i vecka 6 på det nya året. Hjälp! :) Skönt dock att vi närmar oss våren med stormsteg, min kropp skriker efter att få sluta frysa! De här kalla temperaturerna är inte helt optimala för mig men det dröjer inte länge förrän det snart blir bättre! *längtar* Den här veckan har startat bra, trots att jag inte kom iväg på min beloved Bodystep. Istället har jag fått gjort en massa jobb och det känns underbart då jag har två stora deadlines den här veckan! Jag är på G :) Snart är det dags att krypa ner i sängen igen, läsa några kapitel ur boken och sen sova som en stock, det sistnämnda brukar aldrig vara några bekymmer! Godnatt och sov så gott alla!
 

Kommentarer

2012-02-07
Eva i Vikarbyn skriver:

Ja jag längtar också efter våren och värme. Fast idag tycker vi att det är varmt här,det är bara 3minus. Fy tusan när det var -22,då tog det 20 minuter att klä på mej när jag skulle ut.Och sen kunde jag knappt röra mej!

2012-02-08
Åke Berglund skriver:

Hej Helena. Jag håller med dig tiden går fortare o fortare ju äldre man blir.Hoppas att Pontus nyckelben läkte av sig själv och att han slapp operation.Ni är hjärtligt väl komna att hälsa på mig,Farfar Åke

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan