Puh

Var ska jag börja? Jag vet inte riktigt. Som jag skrivit innan så är det lite mycket för moi i skrivande stund. Jag vet, mina ord låter lite neggo här och nu men jag lovar, det kommer släppa. Snart!! Ikväll ska jag försöka packa så mycket jag bara kan så jag i princip är klar. Dessutom har jag passat på att anamma en ny utmaning - att inte packa för mycket. Jag är en expert på att ta med alldeles för mycket grejer så från och med den här resan är det andra bullar som gäller. Inget överflöd av kläder och skor! Kanske blir det att man känner sig "låst" men hey, det är ju stranden som kommer vara prio 1. Åh va det ska bli skönt att få varva ner, bada för första gången på över 1 ½ år och slippa frysa!! Värme - I like!
 
Förresten, Stockholmhelgen var supermysig och likaså den mysiga julkvällen med tjejerna i måndags! Vad har jag gjort för att förtjäna så fina nära och kära? <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan