Lite sen sist

Redan en vecka sen jag uppdaterade er om vad som händer i mitt liv. En vecka full med jobb, snöyra, kliande födelsemärken, Leo-mys, Alex-mys och julfest med jobbet. Dessutom har jag gått och blivit med munsår, sådär trevligt vill jag påpeka. Jag vet att jag hade munsår någon gång när jag var liten men det är ju 20 år sedan. Varför slår det till nu? Äckligt... Jag har varit på Apoteket i 3 omgångar, senast idag då jag köpte Anti och munsårsplåster för en mindre förmögenhet så nu hoppas jag eländet försvinner!
 
Igår var det alltså julfest för hela slanten... Vi var på Hällsnäs där vi först blev bjudna på en halvspecial deluxe med diverse gottigheter som älgkorvar och hemgjorda röror, sen fortsatte vi med en gourmetquiz där vårt lag först låg så gott som sist men lyckades vända och kamma hem hela quizen. Inte illa :) Sen lite egentid innan det var dags för årets första och enda julbord. Mums! Därefter blev det lite bubbel från baren och en hel del dans i några timmar och till slut var det bara jag och min kollega Petra kvar på dansgolvet så vi kan väl säga att vi stängde stället, verkligen en rolig kväll :)
 
 
Nu sitter jag och surfar på nätet, jag har inte haft tillgång till datorn på några kvällar så nu gäller det att passa på. Det skall beställas lite klappar (som skall bli klara denna veckan), några böcker och bikinisar inför resan, samtidigt tittar jag på ett avsnitt av Sunes jul som jag såg lagts ut på Facebook. Nostalgi värre! ;)

 

Kommentarer

2012-12-11
Anna skriver:

Hej vännen! Har vart i Khao Lak fast innan tsunamin. Det drabbades ju i princip värst så kan tänka mig att det som var där när jag var där inte längre finns kvar, så inga tips tyvärr. Men åh så underbart med Thailand, inte alls avundsjuk haha

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan