Vaniljknutar

Idag kör jag lite bak härhemma för första gången på semestern och den är ju snart slut så det gäller att passa på. Jag ville prova något nytt och hittade ett recept på vaniljknutar i mammas "matbibel" när vi var i Dalarna över midsommar. Mumsiga blev dem vill jag lova!! Finns några över om någon är sugen att komma förbi på gofika :)
 
 
Annars har kvällen varit lugn. Vi har kollat på en spännande film, ätit hämtmat i form av thainudlar i sådan pappersbox och druckit bubbel för att Pontus gjorde en sådan bra golfrunda idag. Mysigt värre! :)

 

Kommentarer

2012-08-02
Iia skriver:

Jag skulle gärna kommit och smakat på de goda bullarna, men jag har precis fått besök från Lerum så jag måste vara hemma:-)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan