Semesteruppdatering

Vi har det bra, alldeles för bra! Att få vara ledig är lyxigt och vi njuter hela tiden. Så vad har vi då gjort? Exempelvis:
 
Slagit golfbollar (10 bra av 100 slag, golfklubbor till salu?!). Druckit rosé på Bar Himmel med min gamla gymnasiebästis. Skrattat sönder mig med Björn när det inträffade en "brutal olycka". Druckit gottig juice från Naked Juice Bar med Pappsen. Kollat på film till nästan varje frukost. Varit på en fantastisk lördagskonsert med mr Bruce Springsteen på Ullevi. Spenderat en heldag med sol och fiske på Tjörn med min familj. Ätit glass på Lejonet å Björnen. Ätit gott hemma hos Svärmor med Pia & Isak. Sovit middag typ varje dag. Besökt IKEA med Björn. Beställt en mörkblå klänning som jag hoppas passar till bröllopet i Madrid. Träffat Veronica å strosat på Frölunda torg. Måndagsmyst med Alex och Malin på stan. Premiärätit dumplings (inte vår grej). Fått några fler fräknar... Lite av varje helt enkelt.
 
 
Å idag ska vi iväg på en liten kort roadtrip. Tyvärr inte Skåne den här gången men det kommer förhoppningvis här under sensommaren. Vi drar till Tjörn och Orust över en natt istället! So long! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan