Festligt

Det har blivit en del spaning på festliga kläder, skor och accessoarer det sista med tanke på att resan till Madrid och stundande bröllop väntar inom kort. I måndags var jag och mina resvänner på stan och vi hittade en bröllopspresent så nu är den klar, likaså inköptes några håraccessoarer och ett par sommarskor på rea. Nästa måndag ska vi ha en pre-wedding-kväll för att testa allt från klänningar och skor till håruppsättningar och smink, allt för att undvika något slags kaos när vi väl är på plats. Med tanke på att vi har rätt kort om tid i den spanska huvudstaden vill vi ju hinna turista så mycket som möjligt innan det är dags att bege sig till bröllopet.
 
Jag hittade också dessa snyggingar i sann SATC-stil på Bianco. Hade jag varit mer van att gå i höga klackar och känt mig bekväm med att bli så mycket längre hade jag nog slagit till, de är ju så himla fina! Rosetten gör ju allt. Dessutom var de faktiskt sköna, kanske svårt att tro men de hade lyxat till med en mjuk sula i skon så tror inte man får ont av dem heller. Snygga snygga snygga helt enkelt.
 
 
Ellie Pump
Ellie Pump
Ellie Pump

 

Kommentarer

2012-08-23
eva i vikarbyn skriver:

Ja skorna är snygga men jag skulle aldrig klara av att gå i dom. Det skulle kännas som om jag höll på att ramla framlänges haha. Till min dotters bröllop köpte jag ett par snygga ballerinaskor,perfekt för en mormor med ryggont.Jag alltså hahahaha.

2012-08-23
Helena skriver:

Jag håller med dig Eva, ballerina är bäst!! Hoppas att bröllopet var fint! Stor kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan