Computertajm

En vecka sen uppdatering, inte min mening att det skulle bli så men det har minst sagt varit lite fullt upp det sista! Jag har knappt suttit vid datorn sen sist (på fritiden alltså) så bloggen har inte riktigt varit prioriterad om man säger så, men nu ska det bli bättring. Sitter dessutom och tar igen det jag missat, såsom blogguppdateringar, DT och lite annat smått och gott.
 
Papi och mamma kom ner förra veckan. Dock blev det varken räkmackor, minigolf, Mango Manias eller fiske som jag lockade med, men det blev en härlig vistelse ändå med bland annat Liseberg och ett besök på Gekås i Ullared. Det sistnämda var en upplevelse av rang (säger man så?). Vi byggde upp scenarion om hysteriska köer och kaos men riktigt så illa var det inte även om Papi var smått nervös innan. Både mamma och pappa var nöjda och vi kom hem med några påsar av pryttlar. Jag köpte "bra-att-ha-saker" såsom hällskrapor, plåster, tvål, torrschampo, disktrasor, rakgel, tandborstar, sött presentpapper och fryspåsar. Pappa verkade mest leta efter Morgan och Ola-Conny men vi såg dem inte. Dock sprang det ett kamerateam fram och tillbaka ibland så hoppas jag lyckades gömma mig, vill ju inte direkt synas på Ullareds-TV, till skillnad från min bror och Rebecka! <3 "Fisketafsar. 72-pack" En stående slogan inom familjen numera. Tyvärr inga bilder från detta besök men i och med att vi ska åka dit nästa sommar också (ny tradition) så lovar jag att ta desto fler bilder då.
 
Vi hann också med en mysig liten familjefika hemma hos oss på lördagsmorgonen innan det var dags för Papi å Mamma att åka hemåt Dalarna igen. Vi fikade med mina hemmagjorda bullar och de är snart slut, kanske är det dags att baka en ny omgång här inom kort!?

Ytterligare ett mysigt Lisebergsbesök i lördags (2 gånger på en vecka, ska det vara så?). Den här gången med Alex, Philip, Malin, Björn och Leo. En dag med söta och glada pojkar och ett våghalsat Atmosfear-åk av mina goa vänner, inte för mig - jag uppskattar nämligen inte höga höjder längre. Mesigt jag vet, men så är det. Rent fakta! Jag höll ställningarna med grabbsen nere på markplan istället, passar mig mycket bättre!
 
 
 
Å så en tjejdejt de luxe igår med räkor och gottiga tillbehör. Som vanligt var kvällen jättetrevlig och som vanligt kom vi inte hem förrän nattetid. Hur lyckas vi?? :) Samma visa varje gång! Vi skrattar alltid när vi lägger i pengar i parkeringsautomaten, vi skrattar och fnissar och säger "att så länge stannar vi inte" men det blir alltid att vi kommer ut när tiden går ut eller till och med efter. Underbart! <3

 

Kommentarer

2012-08-16
Rebecka skriver:

Bra gjort att smita undan lite snyggt. Man hade ju önskat att det var fler som var så smidiga... ;)

2012-08-19
Alexandra skriver:

Underbara ungar!! :)

2012-08-20
Pappsen skriver:

Underbar sammanfattning av vår Ullaredstripp!!!
Väldigt roligt och det blir definitivt en tradition.
Tack för en kul Göteborgsvistelse ännu en gång.
O tack för uppdatering av bloggen.
Du skriver såååå bra o beskrivande.
Kram Papi.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan