Åter i arbete

Semestern är finito och två arbetsdagar har redan gått av den här första arbetsveckan. Igår = något ofokuserat. Svårt att veta i vilken ända jag skall börja arbeta i så arbetsdagen blev lite duttig med lite jobb här å lite jobb där. Idag = mycket bättre och mer strukturerat. Det är nog så att det alltid tar lite tid att ställa om :) Imorgon blir förmodligen ännu mera flow.
 
Magen är bättre, tack och lov. Det var några konstiga dagar men nu känns det mycket bättre. Så skönt! Att ha ont i magen är ingen hit, usch och fy för det.
 
Ikväll skall här rullas köttbullar! Vet inte alls hur de kommer bli då jag för några år sedan gjorde ett tappert försök som inte blev någe vidare. Dock har jag ju blivit lite mer husmoderlig med åren (eller, har jag?) så förhoppningsvis blir dessa åtminstone ätbara. Tänk er köttbullar, mos, gräddsås, en klutt lingonsylt (mest för att det ska vara där) och kokt broccoli. Hello mumsich. Ok, jag erkänner - jag är grymt hungrig :)
 
Annars bjuder veckan bland annat på en lägenhetsvisning (Boplats igen), Leo-mys (abstinens!!!) och vikning av ett Kilimanjarostort berg av ren tvätt efter helgens tvättbravader. Förhoppningvis blir det också Liseberg på lördag och kanske kommer mamma och pappa ner imorgon också :) Om du läser här pappa så vill jag att du snälla tänker över att spendera några av dina sista semesterdagar i Götet med dina Göteborgs-kids. Vi kan äta räkmackor på kvällarna, spela minigolf, dricka Mango Mania på juicebaren, åka och fiska. Slappa lite sådär som man brukar göra i Göteborg på sommarkvällarna.
 
Dags att göra något av kvällen, tiden bara springer iväg!!

 

Kommentarer

2012-08-08
Pappsen skriver:

KUNDE INTE MOTSTÅ INBJUDAN...
Oj caps lock on...
Nu sticker vi till Götet.
Kram dad

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan