Sådärja

Back in blogg-business efter ett långt påskuppehåll! Jag har haft en jättemysig påskhelg i Dalarna med nära och kära. Tiden gick såklart jättefort (som alltid) men jag hann med mycket mys och kvalitetstid ändå. Exempelvis har jag hunnit bli ompysslad hemma hos Farmor med bland annat frukost på sängen, ätit trevlig Sjövillan-lunch med morfar och gänget, fått påskägg med smaskigt godis, haft delikat påskmiddag, varit på bäverjakt med Pappa och Fredd, träffat en av mina två tjejkusiner (på pappas sida), promenerat på Långbryggan och mer trevliga saker! :)

Kärlek vid Siljan


Snyggpose a la Becka och moi


Godaste kardemummaknuten på Gårdscaféet i Rättvik


Sen jag kom hem har det inte varit många knop på kvällarna! Myskläder på och bokläsning är det som gällt under den här veckan, som trots att jag har mycket att göra på jobbet är en kortvecka med bara fyra arbetsdagar! Nu ska jag avrunda här, det är dags att nanna kudde om jag ska orka med morgondagen!
Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan