Redan fredag

En sån vecka, jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta den. Jag har varit tankspridd, trött, varit mycket känslor i omlopp, känt mig nere men faktum är att det har vänt och faktiskt blivit en trevlig vecka trots detta! Jag vill bara berätta om det roliga, det negativa och jobbiga har redan släppt med hjälp av nära och kära, så vill inte ta upp det!

I tisdags var jag på - håll i hatten - kör! En kollega till mig går på kör så jag blev medbjuden av henne. Det var roligt även om jag inte har någon sångröst att skryta med. Snarare tvärtom. Det var blandade människor (både damer och herrar mellan 25-80 år) och jag är så glad att jag vågade följa med och förgylla tisdagskvällen med vårsånger!

Igår hade vi partaj med jobbet! Vi firade saker och det innebar champagne på jobbet, följt av en fördrink på Locatelli (de hade äggvita i min Cosmo, strange?!), underbar trerättersmeny på Tvåkanten, ytterligare en Cosmo på Hard Rock Café och slutligen lite chill på Incontro! En jätterolig afton med mina goa arbetskamrater!

Nu sitter jag och planerar inför mitt fredagsmys! Pontus ska ut med jobbet så ikväll blir det ego-mys och kanske att jag kan få tummen ur och äntligen kolla på Dagboken. Jag hoppas det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan