Once in a life

För två veckor hade jag precis kommit hem från träningen och klivit ut ur duschen när det plingade till på min telefon och jag såg att jag fått ett meddelande på Facebook. Det var från en gammal pluggkompis från Boråstiden som jag inte haft någon direkt kontakt med de sista åren mer än födelsedagsgratulationer på Facebook. Hon hade skrivit till mig, Malin och Alex i en grupp där hon bjöd in oss till hennes bröllop!! I Madrid. I september! Min första tanke var att det hela kändes lite "skumt" med tanke på att vi inte setts på så länge och tänkte tala med tjejerna när jag såg att sms-cirkusen (positiv bemärkelse) redan var igång. Vi var alla tre ganska frågande till en början men efter ett antal turer fram och tillbaka såg vi det roliga i det. Vi tre på en resa till Madrid för att gå på bröllop, vad är problemet? Det kunde varit pengar men efter en snabb check på några olika resesajter såg vi att priserna för flyg och hotell var mycket humana så vad skulle då vara problemet? Inget som vi såg det, snarare tvärtom! Vilken otroligt rolig och häftig grej, hur ofta händer detta?! Sagt och gjort, vi bestämde oss för att köra på och idag bokade jag flygbiljetterna till oss tre så i september bär det av med tjejligan till Spanien. Det blir underbart med ett par dagars semester tillsammans i ett varmt land; sightseeing i Madrid, tapas, bröllop, fina klänningar, party, bubbel med mera! *längtar redan*

 

Kommentarer

2012-04-03
Eva i Vikarbyn skriver:

Jag tycker det låter jätteroligt och vad spelar det för roll att ni inte haft så mycket kontakt du och bruden,bruten kontakt kan alltid återupptas och vissa människor behöver man inte träffa varje dag,det kan gå år emellan och sen när man träffas är det som om det var i går.Det blir spännande i höst att höra om det bröllopet! Glad påsk önskar jag dej och dina sambos(ni har väl katten kvar). Kram.

2012-04-03
Helena skriver:

Ja man får se det roliga i det, så sant så sant! Det blir något skoj att se fram emot. Man ska se möjligheterna, det pratade jag och svärmor om igår!! Glad Påsk till dig också Eva!! :) Katten är för övrigt kvar, gosig som få :) Stor kram

2012-04-03
Alexandra skriver:

Hihi, jag längtar!!



Kramar

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan