Bara nåt

Äntligen har jag fått klippt topparna idag. Eller ja, topparna och topparna - det är tydligen en bedömningsfråga! Hursomhelst, trots att det kanske blev några centimeter kortare än vad jag tänkt känns det väldigt fräscht och jag fick till och med köpt en toning så nu ska jag försöka få i lite färg i håret här under veckan! Vill ju vara snygg i håret inför nästa vecka så hoppas verkligen färgen blir bra, det är nämligen en ny kulör! Blir det bra kanske det kommer ett bildbevis här på bloggen, blir det inte vet jag inte riktigt vad jag gör?! Vill inte ens spekulera...

Annars rullar livet på, det går ungefär lika fort som alltid. Hinner knappt märka att veckan börjar innan det är helg och vice versa! Vi hade i alla fall en väldigt mysig helg härhemma; slapp, godis, motion, film och tjejmys beskriver min helg i korta drag. Nu ska jag sätta mig och skriva ihop lite Paris-tips till Freddan och Rebecka! Alltid kul att få dela med sig lite :) Om det är någon som vill dela med sig av Barcelona-tips är det mer än välkommet!

 

Kommentarer

2012-04-27
Eva i Vikarbyn skriver:

Jaha nu ser man fram emot en bild på frisyren!Särskilt med den nya kulören. och så önskar jag dig och sambon en trevlig valborgshelg!

2012-04-28
Helena skriver:

Detsamma till dig Eva! Håret är inte fixat än men bildbevis kommer när det är gjort!Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan