TGIF

Vilken dag, är helt slut! Puh! Sent i säng igår (01.00) och supertidig uppgång (05.00) idag, kanske inte är någon direkt superkombo men är det fredag så är det! Då får man vara trött! Så snart jag bloggat klart och kollat lite andra bloggar ska jag släpa mig till affären för att inhandla tacos. Den vanligaste fredagsmysmaten generellt i landet eller vad tror ni? Det gör inget, jag älskar tacos! En maträtt jag inte tröttnar på i första taget, den går ju nästan att variera till oändlighet! Det vore trevligt att göra någon god men enkel efterrätt också men finner nada inspiration till det! Det får i värsta fall bli glass med strössel, en klassiker! Varför gå "wild and crazy"? :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan