Med råge

Vilken härlig söndag! Solen skiner och jag har hunnit med massor till skillnad från gårdagen då jag sov bort dagen. Det känns faktiskt skönt, hade lite dåligt samvete igår även fast jag vet att jag inte borde. Man ska lyssna på kroppen!

Idag var jag för första gången någonsin på den populära bokmässan, jättekul! Tack Malin för att jag fick följa med :)

Per Moberg lagade en klassisk löjromstoast


Underbara Maria Montazami



Plura lagar tapas med Alexandra Zazzi


Bästa och snygga Malin i Bokia-fåtöljen gjord av pocketböcker


En tur till Frölunda Torg har också hunnits med där lite nytt har inhandlats! Var i stort behov av allt det jag köpte, det enda som följde med utan att den hade behövt var en peeling men kunde inte riktigt motstå! Vem behöver inte en peeling? :)


Det enda jag inte riktigt hunnit med idag är BodyBalance-passet så det får jag försöka ta igen i veckan! Strax dags för mathandling men sen är det soffan som gäller med ny bok inköpt på mässan och godis! Mums säger jag i sann Maria Montazami-anda!


 

Kommentarer

2011-09-26
Malin skriver:

Hi hi, glada pappan är ju för go! Han spanar med all rätt tycker jag. ;)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan