Jobb jobb jobb

Det är ungefär det som tar upp min tid nu, tur att jag tycker det är så roligt :) Det har blivit mycket jobb det sista och det kommer det vara framöver också. Därför kommer det vara extra viktigt att jag faktiskt hinner med mig själv och mina nära & kära emellanåt också! :) Exempelvis att gå och lägga mig i tid och att äta mat på kvällarna! Sista tiden när Pontus varit borta mycket på aktiviteter har jag varit dålig på att laga mat till mig själv. MEN att äta kladdkaka och Mormors hallongrottor till middag är inte hållbart i längden, även om det är gott! ;) Om jag ska orka fokusera och prestera på jobbet behöver jag bli bättre på detta! Så från och med nästa vecka så hoppas jag bli bättre på dessa bitar, likaväl som att få in lite motion i vardagen. Jag mår mycket bättre när jag får röra på mig, det är skönt att få rensa hjärnan och att komma iväg till Sportlife någon gång i veckan är bättre än inget alls. Det är ju när jag har så mycket att göra som jag behöver det extra mycket, men det är oftast då jag prioriterar bort det :( Skärpning Helena! Jag ska göra allt för att hålla detta, jag ska pusha och peppa mig själv massor!

Nej nu ska jag fortsätta bokföra en stund, packa väskan med förnödenheter, diska, städa trappuppgången och jaaa - där har vi en sen kväll igen! Nästa vecka blir det bättre :) Förhoppningsvis!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan