Inte helt enligt plan

Lördag! Planer på att göra massor med roligheter, kanske ett besök på Bokmässan eller bara stros på Frölunda Torg i hopp om att hitta ett par jeans och en svart kofta. Bara en liten powernap innan jag drar mig! Vaknade 3,5 timmar senare och undrade vad sjutton det var som hänt! Ja, jag behövde nog sova ut då kroppen är trött men inte på en lördag dag! Så tråkigt för när jag vaknade var varken Bokmäsan eller affärerna öpnna längre! :(

När jag vaknat till liv åkte jag till Svärmor för att äntligen få träffa min trogna bloggläsare Eva i verkligheten! Jag hade tänkt stanna ett par timmar för jag var ju ändå rätt trött men vi tre babbelmajor kunde bara inte sluta prata! Det var hur mysigt som helst och vi pratade om allt och när jag satte mig i bilen för att åka hem var klockan strax innan 03.00! Vad hände? Nästan nio timmar härligt babbel! Underbart! :)

Nu idag ska jag alltså då ta mig till Frölunda Torg och 421. Ta igen gårdagen och hitta de där jeansen och kanske prova lite krämer från Emma S, ska även bläddra i hennes bok som verkar mysig! Köpa en ny mascara och kanske något annat roligt också får hänga med hem! Det kanske blir ett besök på Bokmässan, spana efter Maria Montazami och köpa roliga böcker! Handla mat skall också hinnas med likaså vill jag gå på ett BodyBalance-pass. Fullproppad dag med andra ord! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan