Working 9 to 5

In my dreams :) Det blir inte riktigt sådana drömtider på jobbet vill jag lova! Det blir snarare tidiga mornar och sena kvällar men den här tiden i månaden är ju det ju mycket som skall göras! Tur att jag tycker det är så kul! :) Lika kul är inte det mörker som kommer allt närmre, det går fort nu!

Förresten, igår hände det! Vi har fått ett erbjudande på Boplats! Efter 5 år och 2 månaders registreringstid får vi äntligen komma på en visning. Inte illa :) Dock verkar det som det var något knas för idag när jag loggade in så stod det att vi inte fått den för att vi inte svarat i tid. Märkligt med tanke på att visningen är imorgon och senaste svarsdatum är på lördag?! Och för att svara ja eller nej måste man först se den. Hmm, det luktar som om någon knyckt den bara sådär!?! Jag har ingen annan förklaring, har i alla fall mailat Boplats och frågat vad som händer! Det var i alla fall en nyrenoverad trea i östra delarna av stan! Dock kanske det var lika bra att det knasade sig, jag fick nämligen en liten (eller ganska stor) redogörelse av min bror hur vi absolut inte kan flytta från Mölndal :) Han lät uppriktigt besviken! Vi får se vad som händer, vi trivs ju ändå väldigt gott i Mölndal. En lägenhet i Kvarnbyn hade varit det allra bästa! Kanske dyker det upp någon när man minst anar det ;)

Nu ska jag jobba en liten stund innan jag åker in till stan och hämtar hem Pontus! Har megahandlat en massa mat idag med, bra där! Vårat kylskåp har nämligen varit tommare än tommast de sista dagarna!

Trevlig kväll! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan