Ny vecka

Det känns skönt att lämna förra veckan bakom sig och gå vidare med en ny vecka tycker jag. Pappa säger alltid "ny dag, nya möjligheter" och så försöker jag tänka! Om en dag skiter sig så kommer det en ny dag imorgon! Underbart :) Den här veckan kommer bli fullproppad även den med tjejdejt imorgon. Det blir den sista trippeldejten på ett par veckor då bästa Malin åker till Mexico på lördag! Avis? Jag? Nej inte alls, jag skulle inte vilja åka till sol och bad nu, usch och fy. På onsdag blir det träning och hemmafix i massor, hockey på torsdag och fredag och förmodat Dala-besök till helgen! Å sen är det ny vecka igen, värst va fort det går. Just idag är det ju faktiskt exakt 2 månader kvar till julafton också och en månad kvar tills det är dags att börja planera julklappar, baka lussekatter, koka knäck, pynta i fönstren och skicka julkort med mera. Mm längtar! Bästa månaden! Men men, först ska vi ta oktober och november och förgylla dem på bästa sätt! Nu tänkte jag förgylla måndagskvällen med att tömma tvättmaskinerna och hänga tvätt! Sådär sugen men ska ta en långdusch sen och krypa ner i soffan. Det är jag värd! :)

Eftersom jag är lite inne på julen i det här inlägget så kan jag ju lika gärna visa något jag verkligen skulle önska att tomten kom med:

Tomten, här kan du köpa den! Men om du tomten tänkte åka till USA kostar den bara hälften där, förvånade? ;)


Ps. Ni förstår att jag var ironiska med Mexico va? Att resa är ju bland det bästa jag vet och en resa till värmen hade inte suttit helt fel en höst som denna. Malin, sola och bada för mig med :)

 

Kommentarer

2011-10-25
Malin-snart-i-Mexico skriver:

Det ska jag göra, önskar att jag kunde ta med er i resväskan!!

2011-10-25
Helena skriver:

Åh snälla det vore fantastiskt :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan