Ny vecka i sikte

Yeah! Efter en intensiv första dag på jobbet inser jag att veckan nog kommer vara rätt intensiv överlag, framförallt mycket jobb men annat också. Inte konstigt att man däckar när man kommer hem! Med all rätt :) Jag hamnar lätt framför datorn och läser bloggar, surfar efter kläder, skor, bilar och idag har jag fastnat på almanackor. Jag är i behov av en ny men kan inte bestämma mig för om jag ska göra min egen på Personliga Almanackan eller om jag ska hitta en på Ordning & Reda eller BookBinders Design. I-landsproblem, jag vet :) Någon som har något bra tips?

 

Kommentarer

2011-11-03
Rebecka skriver:

Jag är jättenöjd med min personliga almanacka, men var in på ordning och reda, blev plötsligt väldigt kluven. Deras är ju också superfina :) kram

2011-11-03
Helena skriver:

Jag vet, hur svårt som helst! Det positiva är att om jag köper en personlig kan jag få den snart och jag behöver en nuuuuu! Kramar

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan