Happy birthday

Idag fyller min älskade lille brorson 3 år. Jag kan inte fatta att tiden har gått så fort, tycker att det var nyss han var en liten plutt! Men fort går det och det är så roligt att se den här lille människan utvecklas, love it a lot. Att lilleman idag fyller 3 betyder också att vår lilla prins Sigge här hemma fyller 3, de är ju i princip lika gamla! Dessutom kompisar från första stund :)

Två trötta bäsebusar

 

En kramig faster och söt tremånaders


En månad gammal

 

Min charmiga prins idag


 

Kommentarer

2011-10-19
Rebecka skriver:

Stort grattis till lilla godingen! Svar på din kommentar: Det kanske är mer en tröja än en kofta, det har du rätt i. Men det gick av bara farten när jag skrev. Den är hur som helst helt underbart skön! :) Kram!

2011-10-21
Eva i Vikarbyn skriver:

Åh va töta skulle mitt barnbarn säga, både om katten och bebisen. Och jag håller med!

2011-10-22
Fafara skriver:

Skaplig likhet med Toker...

Men så e han ju lite lik faster oxå... :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan