Inget väsentligt alls

Jag vill bara meddela att jag njuter av helgen, skönt att få vara ledig och andas lite emellan varven! Har hittills haft en väldigt bra helg; bio i fredags med Älsklingen. Alltid trevligt med en bra film och bio-popcorn. Igår var det kalas för Leo och på kvällen åkte jag hem till Alex och surrade ett par timmar om allt mellan himmel och jord. Mys :) Idag - ja, har inte gjort så mycket än så länge men satsar på ett BodyBalance pass ikväll och innan dess förhoppningvis lite fix hemma men kanske också en liten stunds jobbande. Det behövs men jag får låta kroppen bestämma idag om jag orkar eller inte! Jag avvaktar och ser med andra ord men nu ska jag försöka ta tag i dagen! Trevlig söndag! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan