Freeedaaag

Äntligen är veckans bästa dag här! Det har varit en minst sagt intensiv vecka och även om det kommer bli lite jobb i helgen så kommer jag ändå slappa en del såklart! Äta sushi med Leo, promenera i Delsjön med tjejerna, fixa lite hemma och BodyBalance på söndag kväll står bland annat på schemat! En härlig mix som jag ser fram emot. Det jag ser fram emot nu är att få hem min Pontus så vi kan krypa upp i soffan och äta något fredagsgott! Han har spelat match och givetvis, som den hockeyfruga jag är, har jag varit och kollat! En riktigt spännande match som tyvärr slutade med förlust men det var en bra match! Leo satt som ett ljus från början till slut i mitt knä med varm filt, otroligt för en tre-åring som annars har en massa spring i benen!

Förresten, denna blir mitt nästa köp, har ALLTID velat ha en kashmirkofta! Väldigt enkel och klassisk men som passar till allt. Å mjuk som sjutton! *LIKE*

 

Nu kom Pontus hem här så nu tackar jag för idag!


 

Kommentarer

2011-10-15
Eva i Vikarbyn skriver:

Jag kan se dej framför mej i den koftan - sååå fin kommer du att bli!

2011-10-15
Helena skriver:

TACK Eva, va gullig du är :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan