Spöklikt

Dimman ligger tjock över stan nu och det är väldigt spöklikt ute, ser knappt 50 meter framför sig - läskigt! :( Har varit dis/dimma ett par dagar nu men fy va läskigt det är på kvällarna, gillar det inte alls.

Istället för att spendera fredagskvällen i en fullknökad ishockeyhall spanandes på Henkehunken blev det istället mys i soffan med Leohunken framför Cars, minst lika bra det :) Innan dess mumsig sushi med grabbarna Grus.

Idag har det varit fullt ös med start i östra delarna av stan för upphämtning av Malin och ett litet shoppingstop på Danska Vägen! Sen husesyn hemma hos Alex där vi också bjöds på smarrig lunch, kantarellsoppa och ost- och skinktoast och en kladdchokladkaka till efterrätt! Lyx! :) Sen hem till grabbarna Grus igen för tacos och hockey och lite lek däremellan. När jag sen skulle gå hem kom Leo fram, klappade mig på kinden och sa " Tack för idag Faster, det var trevligt att träffa dig". Jag kunde inte hålla mig, så underbar kommentar! Love :)

Nu sitter jag här och försöker ta tag i min kväll! Klockan är redan mycket och jag vet inte vad jag ska börja med, städning a la massor eller bara softa en stund tills det är dags att sova? Hmm... Å på tal om hmmm, HM släpper en ny Concious Collection nu i höst, 6 oktober för att vara exakt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan