En sån söndag

Frukost med Grabbarna Grus, eller ja en av dem i alla fall. Pappa Grus behagade ta sovmorgon men jag och Minigrus fick ändå en liten stund tillsammans! Käkade frukost, kollade Rasmus på Luffen och åt vindruvor i massor!

Sen en härlig dag på stan med bästa Svärmor! Timmarna bara sprang iväg men vi hann med en del ändå! Mycket klädprovning blev det för Svärmors del men hon skötte det galant! :) Det hela resulterade i inköp av nya fina kläder till henne och vi har bara börjat. Om några helger är det dags igen ;) Vi är båda lite småsålda på Odd Mollys koftor, finns så fina och den Agneta köpte var top notch! Tur att de nästan är gratis också så man slipper oroa sig över det ;)

Nu ska jag åka och köpa godis på Hemmakväll för att sen krypa ned i soffan och titta på 4:an där Sex and The City visas, vilken tur att jag inte såg den för ett par dagar sen! :)

Dagens äckligaste: Hundbajs på skon efter att ha gått på en gräsplätt! Jag kände den vidriga odören när jag satte mig i bilen! Fy farao va äckligt, det luktar ju verkligen ruttet kadaver. In i närmsta affär och köpte våtservetter och desinfektionssprit och sanerade både skorna och bilen! Blä!! Att man inte plockar upp efter sina hundar, skandal. Detta var liksom precis vid en parkering och där folk faktiskt går, usch och fy!

 

Kommentarer

2011-10-03
Eva i Vikarbyn skriver:

Va roligt med svärmors nya kläder. Klä upp henne och visa oss! Jag är jättenyfiken.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan