Söndagsmorgon

Va skönt det är att sova ut på helgerna. Å med sova ut menar jag inte att jag vaknar typ 11, snarare 9. Skönt att hela dagen inte bara springer iväg med tanke på hur värdefulla helgerna är. Nu har jag legat i sängen och läst tidningen, om det här "nya" med att fler kvinnor kan välja att plocka ut sina ägg i framtida syfte. Vilken teknik!

Igår blev en bra kväll, Björn och Svärmor kom förbi så vi käkade Johannebar-middag och kollade på Så Mycket Bättre och film. Trevligt och väldigt spontant :)

Idag blir det hockey för hela slanten, hade tänkt jobba en stund nu innan den börjar men tiden har dragit iväg så nu hinner jag inte om jag ska se hela matchen. Jag funderar istället på att ta en liten promenad eller något innan, vädret ser kanon ut och jag skulle behöva lite frisk luft! Hmm, kanske kör på det! :)

 

Kommentarer

2011-11-21
Eva i Vikarbyn skriver:

Björn - vem är det? Blir sjukt nyfiken, måste kontakta svärmodern snarast hahaha.

2011-11-21
Helena skriver:

Haha :) Det är min lillebror! Inget du missat :) Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan