Reunion och födelsedag

Efter tre (nästan fyra) veckor lyckades vi samla ihop vår trio igår. Om vi hade mycket att ta igen? Ja, massor... Om det var kul att ses igen? Minst sagt... :) När vi kollade på klockan första gången var klockan 00.10. Det var bara att avbryta det trevliga och pallra sig hemåt med tanke på att det är jobbdag idag!

Vill också säga att min Svärmor fyllde år igår så skickar ett grattis till henne via bloggen också!

Nu är det alltså snart dags att åka till jobbet, en lång och intensiv dag väntar! Hur ska jag orka med tanke på att ögonen korsas av trötthet? Jag tror det blir bättre bara jag kommer på plats men nu känns det väldigt ostabilt. Vill bara krypa ner under täcket igen. Varför är täcket alltid så extremt mysigt på morgonen, varmt och extra fluffigt?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan