Rastlöst

Idag är det en rastlös Helena som skriver! Halvdag på jobbet med storslagna planer på att jobba hemifrån på eftermiddagen, men efter det att jag kommit hem gick luften ur mig. Finner inte den ro jag behöver för att sätta mig utan känner mig mest som en grinig dam med myror i benen. Rastlös till tusen! :( Fastnade i en konversation på Facebook med en av mina äldsta vänner och vips så springer tiden iväg, fast det var såklart jätteroligt att "prata" lite. Barnvakt skulle vi också ha varit idag men det får bli en annan gång när Pontus är frisk! Vill ju inte smitta Lilleman i onödan! Nä usch vilket tråkigt inlägg, vad sägs om att göra något åt saken istället för att sitta och här och uggla! Wish me luck att jag tar mig för någonting snarast möjligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan