Frånvarande

Ja lite! Beror delvis på jobb men mest på den eländiga förkylning som kommit tillbaka med en näsa täpptare än täpptast! :( Vill bara att den skall försvinna så jag kan återgå till mitt normala tillstånd fortast möjligt. Jag har haft en rätt seg vecka på kvällarna, inte fått gjort så mycket som jag kanske velat - och behövt! Men kanske detta lugna sega är är vad min kropp behövt och det är ju viktigt att lyssna på kroppen! En jobbdag till och sen helg. Lovely! :) Nu blir det middag, som lika gärna kunde varit frukost; äggmackor och smoothie!

 

Kommentarer

2011-11-11
emlan skriver:

åååå.... har den blommat ut nu:( så tråkigt! du får krya på dig! här blev det en VAB-dag till:( jädra feber som kommer och ställer till det. ha en mysig helg så ses vi på måndag! kram

2011-11-12
Eva i Vikarbyn skriver:

Echinacea(hur det nu stavas) är bra vid förkylning tycker jag. Gör förkylningen lindrigare. Vila dej i helgen nu och krya på dej. Kram!

2011-11-12
Helena skriver:

Tack för omtankarna! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan