Mysigt värre

Jag är just hemkommen från en heldag på stan! Först en hel härlig förmiddag/eftermiddag med Alex, mest pratandes på café men även lite koll i några affärer. By the way åt jag nog den godaste morotskakan idag, helt i klass med Magnolia Bakery (till och med lite bättre tror jag)!

Å sen hem till Mormor på söndagsmiddag, ja jag vet att det är lördag men stek och kokt potatis med alla tillbehör såsom gele, sås, brysselkål, morötter och inlagd gurka är en klassisk söndagsmiddag. Till efterrätt en "chocholate devil cake". Mums! :) Behöver jag säga att jag är proppmätt? ;)

Dagens inköp från Granit


Måste också bara visa de sötaste små UGG´s-skorna som jag föll pladask för! Om jag hade haft en dotter eller om Leo var en tjej hade dessa rosa eller beiga godingar varit svåra att motstå:

 

Nu ska jag gå och krypa ner i soffan! Kanske tittar vi på Så Mycket Bättre, kanske tittar vi på film, kanske bägge och. Vi får se! :) Trevlig kväll på er!


 

Kommentarer

2011-11-05
Alexandra skriver:

Åh va snyggt gumman!! Betong och zink.. me like!! =) Tur att jag har likadana ljusstakar, hihi =)

2011-11-05
Helena skriver:

Visst blev det tjusigt? :) Mm, det var dagens fynd alltså! Kraam

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan