Mycket bättre

Idag är det en betydligt gladare Helena som skriver. Det blev faktiskt mycket bättre redan igår. Jag plockade lite hemma och tog sen en tripp till Frölunda Torg och strosade där en stund. Jag var i behov av nya krämer så det blev inköpt, skönt! Köpte Emma S-serien nu, jag fick nämligen prov på dessa för ett tag sen som jag använt det sista och de kändes bra så jag slog till :) Sen mysmiddag hemma framför TV:n (hockey, Leksand - Västerås)! Dock kanske middagen inte var någon vidare smaksensation då varken potatissalladen eller vitlöksbrödet gick att äta men vi blev mätta ändå!


Nu blir det en tur in till stan med bästa Alex och sen middag de luxe hemma hos Mormor! Oxstek väntar :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan