I dagarna två

Nu ska jag då alltså vara expert på Excel :) Jag har nämligen varit på en tvådagarskurs så nu har jag lärt mig en massa nytt som jag ska anamma imorgon på jobbet. Förutom att jag har lärt mig en massa nyttigheter om Excel har jag stoppat i mig en massa onyttigheter! ;) Det har varit fikapauser med hembakt varje gång, mums! Nu ska jag försöka slappa en stund i soffan! Jag är helt slut och behöver verkligen vila. Kanske poppar oss lite popcorn och kollar film, precis vad jag skulle behöva. Kanske The Holiday eller Dagboken, vilken jag typ är den sista i världen att se men som alla rekommenderar. Jag får se om jag kan lyckas övertala Pontus att skippa Sverige - England för min skull :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan