Blandat

Vilka konstiga dagar det varit det sista. Mörker när man går till jobbet och mörker när man går från jobbet! :( Temperaturen är fortfarande fantastisk så det klagar jag inte alls över, tvärtom - jag njuter av att inte frysa sönder mig så fort jag går utanför dörren! Den tiden kommer ju ändå så då är det extra gott att ha det lite varmare nu!


Idag beställde jag äntligen den gråa kashmirkoftan från HM. Jag fick nämligen mail om att jag fick 25 % på valfri vara så därför slog jag till! :) Man får ju passa på när det erbjuds rabatter, inte sant? Så nu hoppas jag den kommer passa och att jag kommer tycka om den. Ingen hjälp fick jag med kalender heller! Jag får helt enkelt ta ett eget beslut kring detta! :) Någon gång när jag har tid att tänka på sådant, inte idag i alla fall. Nu blir det en stunds jobb och sen blir det slapp av någon typ! Kanske lite popcorn och film, varm choklad och bok, va vet jag? Nåt mysigt får jag hitta på i alla fall en onsdagskväll som den här!
 

Kommentarer

2011-11-03
Eva i Vikarbyn skriver:

Godmorgon goa Helena. Tittar in här som hastigast,är på väg till sängen,har varit ute och festat hela natten. Äh jag skojar,jag har jobbat och nu ska här sovas. En egengjord almanacka verkar kul tycker jag!Fast det går väl fortare att köpa en färdig.God natt!

2011-11-03
Helena skriver:

Tack Eva för tipset! Det blir kanske en egengjord ändå, en vecka leveranstid ungefär! :) Kram kram

2011-11-03
Helena skriver:

Förresten, sov gott! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan