Ofokuserad

Idag har varit en riktigt jobbig dag, jag har haft svårt att koncentrera mig och fokusera på jobbet! Inte för att det hänt något särskilt, bara det att det var svårt att få saker och ting gjorda. Kanske är det helgen som tagit musten ur mig, vad vet jag?! Jag fick ju trots allt lite frisk luft igår när jag var ute och promenerade med tjejerna och Phille, det kanske är boven i dramat? :) Eller kan det vara alla kanel- och vaniljbullar jag frossat i efter lördagens bak? Eller det goda röda vinet vi drack till maten i lördags? Eller är det all lek med Leo som gjort att jag är smått handlingsförlamad!? :) Skämt åsido, jag kan spekulera i evigheter om vad som drabbat mig men det orkar jag inte, bättre att försöka ta nya tag och se fram emot morgondagen istället! Kanske finner jag lite inspiration om jag spanar in lite roliga bloggar eller fina vårkläder. Vad tror ni?

Fina vårkläder från HM´s nya kollektion "Conscious Collection":

Bilder: http://nyheter24.se/modette/mode/522880-bildspecial-h-m-conscious-collection

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan