Jippie

Aj aj aj för min ömma hals! Precis när jag fått min eländiga hosta att släppa med hjälp av den klassiska hostmedicinen Cocillana fick jag istället problem med halsen/svalget. Min tisdagskväll spenderades därmed på primärvårdsakuten, eftersom dessa problem uppstod efter det att jag tagit hostmedicinen. Efter ett samtal med sjukrådgivningen var det bara bege sig till sjukhuset för ett par timmars köende. Fick konstaterat att jag drabbats av ett smärtsamt halsvirus. Jippie! Å ingenting direkt att göra åt det, jippie igen! :( Så idag har jag varit hemma från jobbet och kurerat mig genom att sova som en klubbad säl så gott som hela dagen, välbehövligt!

Ett annat "riktigt" jippie är att min käre bror och pappa lyckades genomföra Halvvasan igår! :) Freddan som kanske inte tränat sådär riktigt bra (3 mil) klarade det galant (pappa också förstås) och jag önskar att jag kunde varit på plats och sett dem live i spåret! Nu får jag nöja mig med bildbevis från Rebecka :) Även Pontus faster Karin körde loppet och klarade loppet finemang! :) Det är verkligen kul att man nuförtiden kan följa skidåkarna på nätet! Det var annat för ett par år sedan när vi varje år stod i Mora och undrade när farsgubben skulle komma i mål, om han skulle komma etc. Som sagt, verkligen en bra grej! Nu är det dags att surfa runt en stund till innan det är dags att krypa ner för natten.

 

Kommentarer

2011-03-03
emlan skriver:

KRYA PÅ DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan