Friday all day long

Å så var det fredag igen då :) Jag har haft en härlig vecka (trots att det varit massor att göra på jobbet så jag är fullkomligt slut, har r e d a n somnat en gång i soffan)! Förutom jobb har jag hunnit med flera myskvällar, en med älsklingen, en med sötisbäbis och en med underbara Alex och Malin, vi hade en av våra berömda helkvällar igår ända till sent sent sent! :) Nu har vi just moffat våfflor här hos oss och det verkar som om det inte finns någon botten hos mig, det är ju så gott och jag resonerar som så att jag får passa på eftersom vi bara äter det en gång per år! :) Nu ska jag gå och mysa ner mig igen! Trevlig fredagskväll! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan