Soligt värre

De två sista dagarna har varit underbara, inte bara vädermässigt utan i allmänhet också! Igår träffade jag fröken Veronica för en powerwalk i Kvarnbyn, svettigt i alla backar men skönt som tusan! Idag har jag också varit ute i det fina vädret, först golfade jag och sen en mysig middag på terassen med tjejerna! Vi satt ute tills klockan var efter 23, hur varmt och skönt som helst! Inte illa :) Nu sitter jag och försöker bestämma mig om jag ska beställa de där träskorna jag suktat efter, kan liksom inte riktigt bestämma mig! :( Har hittat en mörkbrun färg så det blir de i så fall, hmm. Att det ska vara så svårt, är ju en del aspekter att ta hänsyn till. Suck! Nej, nu lägger jag ner och går och sover!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan