Helglycka

Det började redan igår när jag hade dejt med tjejerna. Efter en härlig kväll med hembakad pizza a la special (ingen tomatsås och riven ost), citronpannacotta med jordgubbar, skratt, foton och massa roligt prat somnade jag glad som tusan! Å idag har vi haft en riktig myspysdag jag och min älskling! Efter en mysfrukost drog vi oss in till stan med mission väska, solglasögon och stråhatt för min del. Det slutade med en väska för min del och det räckte gott och väl. det blev en verkligt fin sådan. Äntligen har min Marc Jacobs hittat hem :)

Min vision om pilotbrillor visade sig vara en falsk sådan då jag inte såg klok ut i ett enda par. De solglasögon jag kärade ner mig i var ett par Chanel för 3325 kr (hallå - för ett par solglasögon, nej tack). Jag får försöka hitta ett par billigare varianter på HM eller Lindex! Stråhatten var kanske inte heller som jag tänkt, hittade dock bara en men den var inte riktigt min stil?! Vilken är min stil på stråhatt egentligen, hur gör jag? Vill ju ha en trevlig huvudbonad att ha, speciellt under vår vistelse i Rom. Jaja, vi får se vad jag hittar på - kanske jag springer på den rätta hatten vid tillfälle. Vi träffade på Malin och Pär en sväng inne på NK med innan vi fortsatte mot Subway och sedan mot golfranchen för att slå lite bollar. Jag är inte den som skryter om mig själv men fan va bra det gick idag :) Jag fick iväg så gott som varenda boll (annars brukar det vara 1 på 10 ungefär), verkligen bra slag vilket gjorde att jag blev extra glad. Puttarna gick inte lika bra som de brukar men ändå rätt hyfsat. Nu kom vi just hem och efter en heldag känner jag mig rätt trött! Det blir en lugn kväll med förhoppningsvis en bra film, god mat och kanske ett glas vin. Vi får se, nu ska jag i alla fall sluta babbla här och göra lite annat. Trevlig kväll! :)


 

Kommentarer

2011-06-18
A skriver:

Guud va fin gumman!! Den är du väl värd, förstår att lyckan är total, hihi :)



Stor Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan