Godmorgon torsdag

Klockan är inte mer än strax efter halv tio men jag är ändå i full gång. Jag har redan hunnit dammsuga, påbörjat tvätten, hjälpt till att bära flyttkartonger och ätit frukost! Inte illa... Idag blir en fixardag på hög nivå, har en hel lista som skall betas av. Förutom att få ordning härhemma ska jag kolla tågbiljetter till Dalarna och Stockholm, boka hotell i Rom, köpa blommor till balkongen, köpa två studentpresenter och se om det är möjligt att få en klipptid imorgon! Mitt hår är i stort behov av att toppas. Jag är också sugen på att köpa några nya kuddar till soffan (Malin inspirerar) och några ljuslyktor att ha på brickan i vardagsrummet. Vi får se om jag hittar något av intresse, om jag ens hinner med det idag vill säga. Bäst att sätta igång!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan