Semestertider

Jag njuter av att ha semester, det är härligt härligt härligt! :) Vi njuter allt vi kan, precis som man ska när man är ledig! Vi har varit en vända uppe på Tjörn och myst; fiskat utan ett enda napp, grillat, läst, löst korsord och slappat. Idag fick jag en dos från delar av min familj, mamma och pappa som igår natt kom hem från en vecka i Grekland. De är dock på väg uppåt i landet nu igen så det blev en kortvisit minst sagt.

 

Det var hur mysigt som helst att ta båten ut på havet igår, solen gassade (brände mig lite på benen) men det fläktade ändå gott! Inget bad tyvärr men nästa gång då jäklars, då blir det nog allt ett dopp! Måste ju bada en gång i år i alla fall, eller hur? :) Vi såg förresten en säl på väldigt kort avstånd, det var skoj när den bara dök upp lite oväntat!

 

 

 

 

Nu är det dags att sätta mig på balkongen igen! Jag håller på att läsa andra boken ur Hammarbyserien. "Mamma, Pappa, Barn" heter den och är en deckare, alltid kul med spännande böcker att läsa på semestern!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan