Snart så

Här hemma packas det för fullt, så skönt att vi tvättade allt igår för nu är det bara att vika allt som ska med! Mycket blir det men det finns ändå plats kvar :)

Annars har jag haft en underbar helg. I fredags kväll åkte jag hem till Veronica för en snabbfika med rosa paj men blev kvar längre än vad jag tänkt, typ hela kvällen/natten :) Igår var det full fokus på en massa hemmafix men kvällen avslutades med en korthålsrunda med Pontus och Björn. Det gick ... sådär men kul var det! Idag har jag förutom att packat haft besök av goa Alex och pussvänliga Phille (så söt), varit på 421 och bytt ett linne och även träffat Björn och Leo. Jag har även skrivit ut en massa roliga Rom-tips så jag känner mig grymt taggad att ge mig iväg. För en gångs skull har jag inte känt mig stressad över att det är tusen saker att göra, allt har löpt på som jag planerat - underbart! Roma, here we come! :)

"List-iga" brudar som snart sitter på flyget


 

Kommentarer

2011-07-18
Eva i Vikarbyn skriver:

Men vilka fina flickor!Hoppas ni får fantastisk resa!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan