Onsdagsmys

Efter en jättegod men enkel middag (örtfärsbiffar med rotfrukter i ugn) så lyxade jag till det med färska hallon, jordgubbar och vaniljglass. Hur gott som helst :) Man får passa på att unna sig de röda lyxbären för säsongen är ju rätt begränsad, tyvärr :( Pontus testade den nya Nogger-glassen i halvlitersformat från GB och ni som är Nogger-diggers, try it!

Förresten, någon som behöver en ny dagkräm? Jag är med i en panel där vi fick ett prov på ansiktskräm men denna passade inte min hudtyp (torr) :( Därför är det onödigt att den bara står här i skåpet och tar plats (är ju i rensningstagen nu). Jag har bara använt pyttelite av den så den är nästan som ny.


 

Kommentarer

2011-07-14
Pia skriver:

Men gud vilken fin bild!!! Krukan känner jag mycket väl igen.. :-)

2011-07-15
emlan skriver:

jag testar gärna dagkrämen om jag får:)

2011-07-16
Helena skriver:

Såklart du får :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan